Alla måste faktiskt bada!

God afton!


Idag har vi varit hos farmors syster Ruth och hälsat på!
Farmor var också där (alltså min farmor)
Vi var där för att fira julafton (kan tyckas rätt så sent...)
Arvid fick en jättefin snögubbe!
Jag o CH fick choklad, duschcreme och tekoppar!!
Tack tack !!

Ruth och Arvid


Arvid och gammelfarmor Annmarie!



************************************************************************************

Arvid badar ungefär en gång /vecka.. idag var det dags!!




Jag satt och tänkte "jag kanske borde välja 2 bilder"....
Men det gick inte.. jag blir så lycklig av alla bilder, så jag måste visa er också!

Jag och Carl-Henrik älskar denna lilla filur så oändligt mycket.. han är vårat allt!
















Arvid och jag ligger i sängen och myser efter badet...
Inser att det inte är ofta som jag själv är med på bild här på bloggen...
Men jag vet ju att det ni vill se är prinsen... :)











Postat av: Miaa

Ååh vilken söt liten kille=) Längtar så tills våran kommer =)

Postat av: Angel & Gugge

Fina bilder på en fin kille (och mamma)! :)

2009-01-19 @ 09:50:12
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag tror att jag har världens vackraste barnbarn

lille Arvid ser ut som en liten kerub.

Kram till 3

2009-01-19 @ 11:43:48
Postat av: Moder..n...

Mmmmm..jag vet att jag har världens vackraste..barn och barnbarn....stolt mormor..när jag tänker efter så är dom väldigt lika mig..hej hopp.....

2009-01-19 @ 23:19:37
Postat av: kusin j

nåväl - jag ser gärna mer frida i bloggen! ;)

2009-01-19 @ 23:31:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits