Utmanad av Mlish !

Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste maträtter ni vet.
Samtidigt skall ni kommentera de rätter som utmanaren skrivit ner d.v.s mina.
Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.
Mlish som utmande mig, hon gillar absolut inte detta:
1. Bulgur
2. Kåldolmar
3. Fläskkorv
4. Älgtunga i saltlake (Rökt är gott, men inte i saltlake)
5. Janssons frestelse Jag utmanar:

Vad tycker jag om hennes lista då..?
Nr 1. Bulgur är ingen favorit, men helt ok tycker jag.
Nr 2. Kåldolmar, sjukt gott juh!
Nr 3. Fläskkorv kan jag nog hoppa över, ingen höjdare.
Nr 4. Älgtunga? skulle nog aldrig komma på tanken att äta det.. *hulk*
Nr 5. Janssons är typ det bästa på hela julbordet, skärpning nu Mli! :)

Vad är det äckligaste jag vet då?
Nr 1. Sushi
Nr 2. Grisfötter
Nr 3. Kapris (alla maträtter m. kapris är blää)
Nr 4. Oliver (vet att det inte är en maträtt, men iaf)
Nr 5. Selleri (så jäkla äckligt.. funkar inte att äta!)

Nu när jag så snällt gjort denna uppmaning, så är det nu dags för mig att utmana!
Anna-Carin
Helene
Karla
Soffiz
Pernilla

Men självklart så får ni övriga läsare också göra utmaningen :)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits