Nytänkande och gröt

Hej !

Idag har vi haft en bra start på morgonen...
Arvid sov till 07.30... Då klev CH upp med honom.. jag sov.
09.00 klev jag upp...
10.00 gick jag och Arvid och sov igen!
12.30 klev jag upp...
13.30 vaknade Arvid :)

Lillfisen sov alltså 3,5 timme... trötter :)
Gröteffekt ??

Dagens kaffe:



Bild från gårdagens grötmatning...




Igår när jag låg i sängen kom jag på ett blogginlägg som jag skulle göra...
"En dag med Fridas behov"
Så här bjuder jag nu på mina behov...
******************************************************************
DUSCH:
LDB Duschcreme   Schampoo                Balsam                 
     
**********************************************************************
HUDEN:
Hudcreme                   Deodorant
 
***********************************************************************
TÄNDERNA:
Tandcreme+borste

***********************************************************************
SMINK:
Svart ögonpenna                GOSH Primer       GOSH foundation
   

Pinsett                                   Ögonskugga                  Cremeögonskugga
   

Ögonbrynspenna                    Mascara
  
*********************************************************************************
HÅRET:

Hårspray ( den bästa!)     Hårnålar
 
**********************************************************************************
ÖRONEN:
Topz (beroende!)

**********************************************************************************
PÅ KVÄLLEN:
Rengöringscreme    Bomullsrondeller
   
********************************************************************************

ÖVRIGT BEHOV:
Snabbkaffe!             MilkoMjölk !
 

Tror nog att jag fått med alla mina dagliga behov...


Återkommer om jag kommer på något :)


 

Om någon har missat att det har snöat massor här i Norrland...
så bjuder jag även på en snöbild..

jag sitter i bilen och fotar, snön går upp till bilkanten.. lustigt...




Postat av: Claes

Neej...!

Inte ännu en Topz-missbrukare i familjen.

Topz är inge bra för öronen!!

Vaxet är där av en anledning (för att skydda så att det inte kommer in en massa vatten & skräp in i hjärnan).

Fråga Dagmar - hon kan berätta fruktansvärda historier om detta.



Best regards

Claes

2009-02-09 @ 15:04:36
Postat av: Jessica

Me like!!! :)



På tal om Topz så köp inga billiga på typ ÖB för då lossnar bomullsbiten, och vips måste man åka till doktorn för att bomullen blev kvar i örat... :)

2009-02-09 @ 20:32:28
Postat av: Anonym

Men Hallå......TANDTRÅD..aha du hade bara glömt ????

2009-02-09 @ 23:43:27
Postat av: Frida

Jessica (jag antar Moser)

Tror du att JAG skulle köpa billiga Tops???

Självklart så köper man ORGINAL !

Märkesvaror is the shit... ! :)



Jag kommer att maila dig i em förresten!

kram



Anonym? (mamma?)

Tandtråd borde jag använda.. men glömmer det jämt! sorry... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits