Idag har jag tjänat(sparat) massvis med pengar...

Hej .
Ska snart gå och lägga mig och sova, men ville bara skriva liiiite först.

ikväll har vi varit på ett "ljus-party"...
Tanken var väl god, men nej tack till fler sådana!

Seriöst så hittade jag inte en enda sak som jag tyckte var snygg, kändes lite 90-tal..
(www.partylite.se)
och sen.. vilka priser, shiiiit....

Jag var nog den enda som inte köpte något, och inte skämdes jag för det heller.

Så idag har jag först varit på "babysång" och sjungit och fikat GRATIS..
Sen mitt på dagen så var jag och Arvid och köpte en hoppgunga från blocket, cool
Sen nu på kvällen fikat och låtit bli att shoppa mongodyra ljus.

Otroligt vilken ekonomiskt korrekt dag, yeay!





Postat av: pernilla

Jag väntade ju på att du skulle prata med din kära sambo om du skulle ha nån eller inte.. :) men gör inget. får ju den givet såld endå om jag lägger manken till.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits