Gårdagens bilder..

God morgon :)

Idag verkar det som om att det ska fungera att bildblogga!
Jag har upplevt att det är besvärligare att blogga på kvällarna.. har det blivit för många som bloggar på blogg.se?
Håller systemet på att braka ihop ? Hmm...

Hur som helst...
Igår kväll somnade jag vid 22.30... och vaknade nu 07.30..skönt.
Arvid har nog ätit 2 gånger inatt (tror jag?)

Här kommer lite bilder från igår.


CH på promenad!


Frida som bara måste göra fåniga bilder... suck..


Söt Arvid ligger nerbäddad... :)



Söta bilder på lillfisen... :)












Nu ska jag försöka att vakna till ..sen vet jag inte vad som händer mer idag..

Hej hej/Frida




Postat av: Farmor

Vilka härliga bilder på Världens vackraste Arvid och hans föräldrar

kommer snart och pussar dig

Farmor

2009-02-16 @ 09:43:49
Postat av: Felicia H

Gullig :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits