Ännu en underbar dag!

Hej hej!

Vilket väder, helt underbart!
lillfisen trodde att det var morgon redan 06.15 idag... det trodde inte jag!
Efter att ha varit vaken 1 timme så gick vi och lade oss igen.. skönt ...
Vaknad 09.00...

CH är och spelar match, jag och Arvid sitter i soffan och myser just nu.
På förmiddagen har jag och Arvid varit ute och vandrat lite.. såå skönt!
Vart var du Helene??  ;)

Nu ska jag försöka "fixa mig", för när CH kommer hem så skall vi åka till farmor som fyllt 75 år.. Paket skall hon få!
Carl-Henrik skall också installera en dimmer i farmors kök, dimmer äger!

hej så länge/Frida




Postat av: Andréa

Hej!

Lovar o försöka hålla det någorlunda uppdaterat iaf..tänkte att med en ny blogg kanske man får lite mer inspiration!=)



Du har förresten blivit utmanad på min blogg..just so you know!



Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits