Nyårsafton 2009 !

Halloj !

Här ligger jag i värsta paltkomat!

Idag har vi haft fullt upp, som vanligt :)

När vi vaknat, ätit frukost, och sovit tupplur så åkte vi till Birsta. tänkte äta lunch på IKEA.
Blixten i morgonrock vägrade stå still för att bli fotad.....



Men tji fick vi !! IKEA o BIrsta City hade stängt idag (!)
Systembolaget hade iaf öppet, så vi köpte vin och några öl där.
Sen var det då dags för lunch,Arvid valde Max.

Fick smaka på mammas Cola...mmm...



Fick även smaka strips.. gott !



Efter maten ville han leka :)



Hej !



Ska man leka, så ska man göra det med stil !




Sen åkte vi till Coop för att hitta färsk sparris, vilket så klart inte fanns.
Istället köpte vi partyhattar och trumpetblåsargrejer !



Sen åkte vi hem och byggde med Lego. Arvid gjorde ett hus !



NU orkar jag inte mer....



Jag vill SOOOOOVA !




Efter blöj och pyjamasbyte så somnade han rätt snällt.
Dock vaknade han några ggr av raketerna.. men nu sover han djupt.. skönt för honom!


Medan jag och Arvid lekte, så lagade Carl-Henrik middagen !

Fina råvaror är A & O !



Jag har världens bästa och finaste, helt perfekt!!



Förrätten: Toast skagen med hemgjord kräftstjärtsröra ! Mmmm



Varmrätt: Oxfilé med Hasselbackspotatis och parmesanchips,
Rödvinssås och en fräsch sallad!



Just nu befinner vi oss båda i paltkoma...
Efter det lagt sig lite, så blir det kaffe med glass...
Och efter det goda ostar... Mmmm.....


Jag har världens bästa pojkar !


Kram o hej. återkommer senare med fler bilder!




Postat av: Dess

Arvid har alltid så fina kläder på sej!! vart hittar du allt?! Letar fina pojkkläder för fullt men hittar nästan inget jag fastnat för. DU måste ha hemliga affärer;)

Postat av: Maria

Gott Nytt År önskar vi er! Kram

2009-12-31 @ 23:47:33
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Dess

Jag måste nog leta min in bland hyllorna haha=) Jag tycker det är SÅ snyggt med jeans och skjorta. Thea hon hade oftast massa klänningar och sånt när hon var liten eller jeans och en finare tröja. Nu vägrar hon ALLT utom mjukisbyxor=/ Säger att allt gör ont och hon vill inte. Men Jag hoppas det vänder!!



Ja det var lite jobbigt. dock så sov hon igenom 00slaget konstigt nog.



God förtsättning på det nya året med massa möjligheter=)

2010-01-01 @ 10:53:34
URL: http://dessthea.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits