Ho ho ho..... !

Hej fina vänner !

Snart är det julafton... har ni varit snälla?
Jag har varit snäll, och det har redan gett resultat !!!
igår firade vi lilla julafton med mamma och Kjell.
Och vet ni, jag fick massor av klappar !!!
Arvid och CH också. det kommer bilder från det när vi kommmer hem från Sthlm ! :)
TACK SNÄLL MAMMA OCH KJELL !!! :)

Igår skulle CH och Arvid skjutsa mig till jobbet.
Vi gick ner för trappen, sen ut på den nyplogade vägen.
CH bar Arvid, och jag gick efter.
WOPS ! Jag klev snett och kraschade på foten (!)
Skrek och ålade omkring som ett barn på marken.. smärta !!!
Efter några minuter så sansade jag mig.... tänkte att "det här går nog bra".
Fick skjuts till jobbet.hade ont hela dagen.
Efter jobbet åkte jag tll primärvården. fick remiss till töntgen.
Men eftersom vi skulle fira lilla jul med mamma o Kjell på kvällen, så gjorde vi det först.
:) (bilder o text från det kommer som sagt när vi kommer hem till s-vall!!)
Efter kalasandet så åkte vi till Akuten och röntgen.
Fick veta att foten förmodligen inte var bruten igen. förmodligen "bara" stukad.
Smart att stuka sin nybrutna fot va ;)

Klockan 01.40 kom jag hem från akuten. lätt trött.
somnade på 2 sekunder.

Imorse när vi vaknade så var det fullt ös.
Packa och sen iväg mot sthlm !
När vi kom fram till sthlm så "dumpade" vi fisen hos farmor o farfar.
Jag o CH åkte på visning av en lägenhet,,, inget vi kommer att lägga bud på tyvärr.

Sen raka vägen mot shopping.. sista klapparna!


Arvid ville inte sova idag.. var supertrött.. men uppspelt..
Somnade kring 21tiden..

Ikväll har vi ätit gott, och slagit in klappar :)

Imorgon kommer tomten !!!! (till allla som varit snäll!)


Kram på er!!FRIDA





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits