Drakborgen ersatte luciafirande...

Halloj !

Idag på förmiddagen tog vi det lugnt här hemma...
Sen blev det drakborgen !

Tyvärr så är alla dagens bilder tagen med min kassa mobilkamera! :(
Men men, bättre än inga bilder (som de flesta bloggar jag läser...)


Arvid på väg till drakborgen.. :)



Arvid hittade en STOR legogubbe.. han önskar sig den i julklapp ;)




Provade 3-hjuling för första gången.. klurigt.....




Pojkarna har paus i leken...



Jag och Arvid ritade lite..



Bus i borgen med pappa är superskoj !



Hoppade lite själv också...



Efter ett tag började Arvid klätttra på väggarna.. hö hö hö....





Lyckades få till en film också ;)



Nu sover Arvid på sitt rum... helt slut efter en dag på drakborgen..
Mamman och pappan är också slut...

Blir en tidig kväll .. som vanligt..

På Tisdag ska jag ta bort gipset... gissa om jag längtar!!!




Kram(p) /Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits