Onsdag med kompisträff !

God kväll !

Här sitter jag, mätt och belåten.
Har nyss ätit en portion sallad bestående av ris, majs, ärtor och tonfisk!

Idag sov Arvid till 06.30 ! Tack sonen, allt efter 06.00 är kanon!! :)
Arvid och jag tränade med gåvagnen på morgonen..




På förmiddagen begav hela familjen sig ner mot Birsta..
CH skulle införskaffa nya jobbshorts, men tyvärr så hittade vi inga.
Jäkla butiker att göra kläder för pygmeér ! Suck !

Vid 14 började CH att arbeta, jag och lillfisen åkte hem.

Vi lekte lite på rummet...

Sen bestämdes det att vi skulle åka och fika hemma hos Jennie o Milo !

Så jag oc h Arvid packade ihop oss och tog bilen till dem...
Pojkarna lekte och vi drack kaffe !!
Även Sara kom hem en sväng, dock så var hon sen tvungen att åka tillbaka o jobba..

Här lite bilder så klart !

Milo ville inspektera min mobiltelefon på nääääära håll :)  Sötnos!


När Sara satt i gungan så klättrade Arvid upp till henne och ville busa! :)



När Milo fick middag så passade Arvid på att gunga lite i Milos gunga !



På vägen hem somnade Arvid...Zzzzz...




Lyckades filma en mycket rolig lek som Jennie kunde :)




Tack för trevligt sällskap och gott kaffe ! :)


Nu är det snart dags att sova..
Natti natt//Fridan !





Postat av: jennie

Hahaaaaa! Typisk Milo-min med munnen!

Söta Arvid ser alldeles nyvaken o mysig ut när han går med vagnen.

Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits