Nästa vecka börjar jag....

JOBBA !

Känns .. hmm.. ja.. det känns helt enkelt.
Inte skoj, men ja.. det går nog bra bara man tar sig dit.
För jag älskar ju mitt jobb, och mina arbetskamrater...
Men det är ju det där med att vara ifrån lillfisen så länge !!!!!!!

Jag vet ju att han har det minst lika bra med Carl-Henrik som med mig..
Men iallafall.. hua.. bläää....

Tur att det inte är heltid jag skall jobba.. "bara" 40%... dvs. 2 dagar /vecka..


Då vet ni det...

/Frida!




Postat av: mli

Meeh, tyckte du sa att du inte skulle börja jobba förns nästa år?! :S

Postat av: Angel

Skönt för dig att mjukstarta i alla fall. Ska vi försöka ses något alla 5 snart? :)

KRam

2009-08-29 @ 20:56:11
URL: http://angel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits