Har bloggen tagit påskledigt?

Halloj!

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera...

Idag tog jag och Arvid en promenad ner till Birsta. Vi "genade" genom BirstaCity och BarnensHus... för att slutligen hamna på bowlingen...
På barnens hus hittade jag solglasögon till Arvid !

Så här snygg är han i sina nya solglasögon


Det är ungeför vad vi hunnit med idag.. (vi gick hem också...)

Igår var vi på påskmiddag hemma hos min pappa!
Till förrätt fick vi klassisk påskmat med lite modern tappning.
Varmrätten bestod av god oxfilé med färskpotatis.
Till efterrätt fick vi denna festliga tårta!


Självklart fotograferade jag min pappa tillsammans med Arvid.
och lika självklart så måste pappa "toka till det" .. :)



Jag tänkte att jag skulle visa er att Arvid fått 2st tänder...
Men det gick inte så bra.. men visst ser ni dem?




Nu är klockan snart för mycket.. som vanligt...
Skall "bara" först.. sen skall jag sova.

Tack för idag!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits