Dagen !

Ska väl försöka att minnas vad jag har gjort idag då.

Vaknade 06.30 (har nog eg. varit vaken hela natten pga. gnällig son)
Som tur är så har jag världens bästa sambo...
Han tog första passet + att han sen gick på promenad med Arvid :)


Vid 12-tiden åkte jag och Arvid in till stan, planlöst åkte jag in.
Skickade ett mess till Evelina.. och wips så var jag inte längre planlös! :-)
När jag och Arvid tillslut hade hittat en parkeringsplats så mötte vi upp med Evelina, Nelly och Evelinas lillebror!
Först tänkte vi fika på Charm.. men eftersom klockan var 12.30 så var det proppfullt med folk..
Gick vidare till ett annat fik (minns ej namnet) där fanns det plats för oss!

Köpet min livs dyraste Kaffe latte... 30kr !
Jag kan tycka att det är acceptabelt upp till 28kr.. men ..fan.. 30spänn..
Jaja, gott med kaffe.. och dessutom så hade vi ju toppenfint sällskap!

Niklas, Evelina och Nelly !


Arvid var på bra humör hela fikat, såå härligt!
Nelly sov första delen av fikat, men sen vaknade hon och hade massor att berätta :)


Efter fikat åkte vi hem, umgicks lite med Carl.Henrik..
Sen vid 16-tiden var det dags för honom att åka och jobba.
Jag och Arvid fick besök av Gun-Britt som var här för att lämna mitt fotbad, och dessutom så
hade hon köpt en present till Arvid ! En jättefin pekbok. tack tack!

Vid 19-tiden fick Arvid gröt, sen somnade han utan att jag var tvungen att amma.. yeees !
Sover än... Snart 3 timmar utan att han vaknat.. bra jobbat Arvid! :)

Finaste lilla pojken!


Ser ut som om att han vill säga något...


mmm.. kan inte få nog av honom!!



Nu är klockan mycket, ja, snart 22...
Snart kommer min älskade sambo hem ifrån jobbet!

Nu återstår bara att plocka lite så att det är fint i lägenheten innan han kommer :)

Hej hej!




Postat av: Andréa

Oj! Sundsvall måste vara rätt billigt på kaffe om du tycker 30 spänn är dyrt! Här får man betala iaf runt 35 spänn på de flesta fiken i stan!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits