Vad är det ??

Min mamma berättade idag för mig att hon fått:
"En plomme påson"...


Vad hade hon fått tror du?




Postat av: Andréa

Jag vågar mig på en vågad gissning: En påse plommon.=)

Kram o hoppas allt är bra med er!

Postat av: Jessica

Haha!! En påse plommon!!!! :D



Du en fråga; hade du ngn rengöringsskiva du vet till dvd?



Sen måste jag få göra reklam; Köp din nya doft på Pashion i Birsta! Billigare än Taxfree!!!



Tack Kram ;)

2008-09-17 @ 21:01:02
Postat av: Jennie

Påse med plommon kanske? :) Kul att du tycker att det blir fint! Det är så svårt när man ska välja allt. Vi vill ju inte att det ska bli fel.

2008-09-17 @ 21:09:36
Postat av: Frida

Hehe.

Självklart så har ni alla rätt svar !

Min mamma är jätteduktig på att vända ord på det där sättet.. hahaha...



=)

2008-09-17 @ 21:45:47
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits