Ledigalördagen och friafrida! =)

Hej på er!

Lördagen har gått rätt fort. klockan är redan 18.00...
Idag har jag och Linnea varit nere på Birsta City en sväng..
Gick ett varv.. kollade lite inredning.. kollade även efter en fleeceoverall..
Hittade inget...

Dagens inköp:
* Bomullsrondeller
* Gosh brunkräm från pashion (www.pashion.nu)
* Hårnålar

En fika blev det så klart också :)
En god latte från waynes..
Jag och Linnea hade mkt svårt att välja fikabröd..
Så hon köpte citronkaka och jag kladdkaka.. sen delade vi på dem..
Smart Linnea! =)
Gott gott...

Efter Birsta åkte jag en sväng till bowligen och lunchade m. min sambo..

Nu har jag sen jag kom hem inte gjort många knop...
Suttit i soffan och läst massa roliga "trådar" på familjeliv..

Kl 18.30 slutar CH.. då ska vi åka och hyra film... hoppas vi hittar någon komedi!

Hej så länge/GravidaFrida =)




Postat av: dess

såg dej på birsta idag din mage är verkligen stor och fin!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits