Hemma i Sundsvall igen !

Hej hej.

Då har man avverkat ännu en helg i underbara Barsta!
Vi kan inte skryta med att ha fått jättemycket gjort... men det var ju inte meningen heller.. :)

CH klippte gräset.. sen möblerade "vi" om .. (Dagmar å CH)
Vi åkte från Barsta imorse kl. 07.00.
Släppte av Dagmar på flygplatsen vid 08.15..
Sen var vi hem med lite matvaror, sen iväg på föräldrarutbildning.

Egentligen skulle jag ha jobbat idag, (Mån-Tors)
Men jag bytte Mån mot Fredag.
Så denna vecka skall jag jobba Tisdag-Fredag.
(kommer nog att ångra det på Fredag....)

Idag skall vi få hjälp med att plocka bort iarbagen ur bilen.
Kan inte ha den där eftersom bebisen skall åka där framme.
CH skall jobba 16-22.30..
Själv ska jag tvätta, och se på "singelmammorna"...

Hej hej/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits