God morgon Lördag :)

Redan Lördag.. vart tog veckan vägen?
Har sovit helt OK inatt...
Dock lite pauser, för bla, toalettbesök, matpaus och vändning :)

Idag går jag in i graviditetsvecka 40.. häftigt va!?
Dock så räknar man på lite knasigt sätt...
Eg. är jag i v. 39+0 (39 veckor +0dagar) men det heter då v.40.
Så på fredag går tiden ut....
Men men, bara bebisen vet när det är dags..
Kan ju bli flera veckors försening på denna leverans..
Men den som väntar på något gott... :)


Idag står det ingenting på mitt schema..
Lyckades iaf. städa färdigt lägenheten igår!
Damma, dammsuga och torka golven!!

Ska ev. försöka att plocka fram symaskinen idag..
Återkommer ang det...

Har slängt i lite tvätt i tvättmaskinen..
Hur kan 2personer lyckas få ihop i snitt 1maskin/dag??


Hej hej/GravidaFrida :)




Postat av: mli

Jajemen :) Så skönt!



Hehe, tycker du att du har mycket tvätt nu så vänta ;) Sen kommer det vara massa småttingkläder i korgen också,hihi!

Postat av: acca

gratulerar till din förhoppningsvis sista vecka som gravid.men visst måste du väl mena 39+0? allt bra annars?? ses på måndag!/ Anna-Carin

2008-09-27 @ 11:55:00
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Frida

acca: Du har så rätt.. jag som var trött imorse.

(har dock ändrat det nu) :)



mli: småkläder är ju så små.. CHs strumpor är ju typ lika stor som en bebisbody.. haha...

2008-09-27 @ 16:55:04
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits