Dagens klapp !

Hej hej!

Känner att jag bara måste dela ut dagens klapp!!
Den går till FÖRSÄKRINGSKASSAN!!

Hela sommaren har man läst
"Familj utan pengar i 8 veckor"
"Ensamtstående Lena måste ta SMSlån"....

Den 15 September anmälde jag till försäkringskassan att jag skulle vara mammaledig från 1 Oktober..
Ringde nu för att kika hur det går med mitt ärende..
Var förberedd på att inte få någon utbetalning denna månad...
Men tjo ho!!!
På Måndag kommer mina pengar... 

Tack försäkrngskassan!  :)




Postat av: dess

vi har också haft super tur med pengarna, tom fått innan utbetalningsdagar ibland! men lider med dom som har haft det jobbigt

Postat av: mli

Ibland så verka dom ju va super duktig och ibland sämst.Hoppas jag också får sån tur. Än så länge går det ju segt.

2008-10-22 @ 07:37:33
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits