Shoppingbebis :)


Hej :)

Idag har vi provat lite nya kläder på "fisen"
Han är ju bara för söt :)

Hiphopkillen våran..


Måste nog träna nackmusklerna lite mer...






Självklart måste varje prins äga en skjorta !



Riktigt stiligt... men kanske inte jättepraktiskt... äsch..



Pappas hand, Arvids hand :)


Nu ska vi gå ut på en promenad, CH, jag och lillaprinsen :)




Postat av: Maria

Åh så söt han är!! Stilig liten prins!!

Hoppas ni har haft en bra dag.

Jag var till bvc imorse och nu väger Hugo 5660g och är 61cm lång. Min lilla plutt ha ha

Men han följer sin kurva så fint och det är ju det som är huvudsaken.

Nu ska jag ta och krypa i säng så jag blir av med min dundrande huvudvärk...

Natti natti från oss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits