En händelserik helg !

Hej på er.
Söndag ... helgen borta..*poff*

Helgen har varit mycket lyckad!!

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder.. nya och gamla...


Bara för att man är vuxen så behöver man inte vara tråkigt...



Det tycker inte Frida heller...


Carl-Henrik tvingade ut mig på en promenad... Jobbigt, men ok.. skönt när man väl är hemma igen...


På promenaden köpte vi saker till Lördagens middag...
(Pasta m. fläskfilé i krämigsås med soltorkadtomat och fetaost)


Även idag åt vi mat!
(Pasta med Kycklingfilé, pesto, bacon och en lätt grönsallad!)


Här är en bild på mig och min systerdotter Emma (inte ny bild, men snygg är vi iaf!)


Bild från Thailandsresan December 2007. Jag, Carl-Henrik och Dagmar (Svärmor)


Här är en bild på Carl-Henrik och hans pappa..*hihi*  inte alls så att dem är lika varandra va?


Och dagens sista bild.. Jag vanhelgar en staty i Thailand... Fyyy Frida !!!



Önskar er alla en trevlig vecka!
Håll ögonen öppen för roliga bilder imorgon... spännande saker händer imorgon!!! =)


Kram /Frida !




Postat av: Johan Nordin

Faaan va CH är lik sin Pappa ändå, inte tänkt på det innan men


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits