Tisdag !

Veckans andra arbetsdag!
Har nu på morgonen varit på mvc och tagit blodprov, kollat blodtryck, osv.
Allt var som det skulle !!
Dock så hade jag lågt järnvärde, samt blodtryck..
Skall fortsätta äta järntabletter, samt röra på mig liiiite mer, och dricka mer vatten...

Bebisen är nu ca 30cm lång, hjärtat trummar på i helt normal takt...
4 Juli skall jag tillbaka dit och göra samma tester igen + vägning.. hua... undrar vad vågen säger då ..=)

Dagens planer:
Jobba
Äta
Röra på mig (skura golv & damma)
Lösa korsord
Sova

Hej hej/Frida !




Postat av: Siwan

Låter bra att du är pigg!

2008-06-10 @ 11:03:11
Postat av: Maria

Hej hej!!



Alltid så skönt att höra lilla hjärtat slå och veta att allt är bra med både barnet och en själv. Jag ska till min bm imorgon em. Börjar gå varannan vecka nu. Går in i v.32 imorgon. Herregud vad fort det går. Jag hinner inte med mig!!



Nu har jag precis kommit hem från bb/förlossningsinfo. Jörgen är tyvärr i Norge, men min kompis skulle också dit själv, så då gjorde vi sällskap istället!! Helt okej info, men oj vad många magar... blir trångt med alla barnvagnar i sommar/höst =)



Nu känns det att det börjar bli trångt i magen. Bebisen trycker på mot revbenen på vänster sida. Det gör inte ont som en smärta, men det ilar så fruktansvärt, så såfort jag har suttit en stund, så måste jag sätta dit handen o trycka ner barnet lite. Då kan jag lova att det blir liv i luckan h a ha Det tycker inte h*n om...



Men jag är glad att jag ändå fortsätter att må bra. Det är ju som sagt inte långt kvar nu.

Nu ska jag stoppa i mig några skivor blodpudding och lingonsylt med vitkål!! Mums!! Såg att du åt det igår ;-) Bra att fylla på järnförrådet lite.



Kram på dig och magen!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits