Dagen, helgen och övrigt.

Hej på er !

Om 9 timmar och 20 minuter åker vi till Barsta!
Förmodligen blir vi kvar ända till Tisdag em.... men det visar sig...

Imorgon (midsommarafton) ska vi fira hos Siw o Bosse (grannarna)
Där kommer vi att vara 12st... blir nog jättekul.
Jag har gjort iordning tipsslinga och lekar..

Angelica och Gustav kommer till oss 09.00 imorgon, sen åker vi upp dit..

Idag har jag jobbat, sen åkte jag och CH till Birsta..
Shoppade 3st ljuslyktor på Living, jättesöta och fina...
När vi kom hem och skulle packa upp dem ur dess förpackningar så upptäcker vi att samtliga är felande...
Lyktornas luckor gick knappt att öppna, och med massor av våld gick det att stänga.
Så till veckan så måste jag åka tillbaka med dem...suck suck suck...

Ikväll har jag bakat bröd, filbröd... gott gott !!!

Nu är det dags för kvällsfika, sen sängen..

Ha det så trevligt i midsommar, kör lugnt
(dels. pga. poliskontroller, dels pga. att vägarna är hårt trafikerad,
och många stressade människor befinner sig på våra vägar)


Kramar//Frida ! (ska försöka att bildblogga från Barsta!)





Postat av: Mli

Glad Midsommar! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits