Utmanad av mli.. (Lista)

Jag är: Frida, Gravid och varm
Jag vill ha: Mera semesterdagar att plocka ut... 
Jag har inte: En kall kropp...
Jag har: En varm kropp
Jag skrattar: Inte ofta så det hörs, men innuti där ekar skratten ...
Jag saknar: Ett glas rött på fina sommarkvällar..
Jag drömmer om: Konstiga saker just nu
Jag håller på att: Somna framför datorn...
Jag respekterar: Människor som vet mer än jag.
Jag säger ofta: "Visst då"...
Jag sover: För lite..
Jag lyssnar på: AC´n
Jag lyssnar INTE på: Dödsmetall
Jag ångrar: Inte så mkt..
Jag äter helst: Glass (!)
Jag äter ogärna:. Oliver, Kapris...
Jag äcklas av: Oliver och Kapris..
Jag blir kär: Är kär i min Carl-Henrik så klart!!
Jag trotsar: Tyngdlagen
Jag tittar på tv´n: Rätt så mkt.. gärna komediserier..
Jag är rädd för: Spindlar, getingar, kryp och mörker
Jag är less på: Den höga luftfuktigheten...
Jag trivs med: Mitt liv.
Jag litar: Carl-Henrik, min familj ..
Jag festar: Inte ofta.. eller inte alls..
Jag gör: Just nu är jag på jobbet...
Jag gör inte: Sånt man inte ska..
Jag gillar: Carl-Henrik och bebisen i magen :-)
Jag tycker: Att Augusti och September kan få gå fort...
Jag ska: Jobba Mån-Ons, sen ska jag vara ledig i 4 dagar
Jag borde: Sova mer.. 
Jag vet:.Att jag är en dålig förlorare..
Jag älskar: Carl-Henrik
Jag hatar: att få blodtrycksfall
Jag ignorerar: Väckarklockan första gången den ringer..
Jag blundar för: Att kunna somna...
Jag uppskattar: Kärleken
Jag dricker: Vatten, kaffe och Oboy
Jag kan: Snart säga att jag väger 3siffrigt (???)
Jag kan inte: Få på mig mina "vanliga" kläder
Jag skulle vilja kunna: Svara på fler frågor i TP...
Jag är dålig på: Kunskapsspel
Jag är bra på: Att rimma, skriva slogans och köra bil ;)  (visst då CH !)
Jag tänker: Ofta på bebisen i min mage!
Jag lever för: Varför inte leva liksom....
Jag trivs bäst i: Närheten av Carl-Henrik!
Jag ser fram emot: Oktober =)
Jag hejar på: Sundsvalls Handboll .. Vilka annars...


Så där ja... ännu en lista ... =)

Trevlig dag på er alla, kram/Frida!




Postat av: Johan Nordin

det är så att jag varken orkar eller har något att blogga om, känner mig omotiverad, funderar på att börja om snart men inte än:P

Postat av: mli

Dutti tjej :)

2008-07-28 @ 20:05:04
URL: http://mlish.se
Postat av: Emma

Jag tog den av dig =) haha :D

2008-07-28 @ 22:17:04
URL: http://beskrivning.blogg.se/
Postat av: mli

Skyddande lager, det var det bästa jag har hört på länge! :)

2008-07-29 @ 10:21:42
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits