Sundsvall igen!

Hej på er !

Jag tror nog att jag inte bloggade något alls igår...
Vi hade en ruskigt lång bilfärd hem från stockholm iaf.

Vi tog vägen över Orsa.. CHs släktingar bor där...
Dit var det inte sååå ruskigt långt, men enformigheten av utsikt och vy gjorde att det kändes väääälidgt långt...
Väl i Orsa så fick vi god mat och äppelkaka!
Vi fick även en rundtur i Orsa =)

Strax efter midnatt beslöt vi oss för att det nog var dax att åka hem iaf...
Skog skog skog... och gissa vem som blev kissnödig efter typ 2kilometer....(!)
Första toalett hittade vi på Statoil i Bollnäs.. sjuk väntan... hua hua..
Vi kom hem till S-vall 03.30... men då var jag för trött för att kunna sova.. somnade vid 04.30 ca...
Vaknade vid 12.30 igår.. helt slut dock...

Igår träffade jag "familjelivsgänget" för ytterligare en fika, såå trevligt! =)
Vi fikade på Barista, alla tog 1dryck +1 gobulle...
Men jag hade inte ätit middag, så jag tog först Latte+ grillad macka... sen en gobulle också =)

Idag ska vi köpa färg... resultat kommer sen!

kram kram!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits