Läste en rolig tråd på nätet...

För er som inte förstår vad en tråd är.. så, ring så förklarar jag....

Den handlade om "konstiga saker som andra familjer har för sig...."
Sambon berättade då om en kompis till honom när han var liten..
Den familjen "fikade direkt på bordet"..
Alltså, mackorna lades ej på assiet, utan smack rakt på bordsskivan.

Detta är något jag ser dagligen berättade jag för honom då.
På mitt jobb så lägger "alla" mackan på bordet, (utom jag!)
Själv föredrar jag assiet (så klart)
Jag vet inte vem som torkade bordet senast, om någon gjort det överhuvudtaget...

Så nu undrar jag om ni har något liknande att dela med er ?

 




Postat av: Lina

halkar in Va bara tvungen o hälsa. Jättefin blogg du har, SÅ mys med bebisprat och inköp. När är du beräknad? nyfiken



Själv har jag en dotter på 1,5 år och väntar syskon i November, så är "bara" i v 24 än så länge. Längtar!



Ha en underbar dag! /Lina

Postat av: Heli

Haha så trodde jag alla familjer gjorde ;D

2008-07-24 @ 12:32:16
Postat av: pernilla

Men grattis till magen :) när ska din lille komma?

2008-07-24 @ 12:43:33
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hmmmm.... hemma lägger jag oxå mackan på bordet!!!! :D



Men när vi har gäster dukar vi alltid med fat såklart!

2008-07-24 @ 13:20:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits