Fredag och dagens planer...

Hejsan hej!

Idag började "operation tillbakavändning av dygnet"...
Trots att vi inte somnade före 03.00... så bestämde vi oss för att ställa klockan på 09.00...
Gick faktiskt bra att kliva upp, men vi får väl se hur man känner senare idag...

Igår shoppade vi massa nya saker.. 2hyllor, 1 tavellist, 1 garderob, lister till bebisens rum, lister till hallen, färg till spjälsängen, sängkläder som var pyttesmå =)
Idag skall sängen målas, hyllor sättas upp osv...
Skall försöka att fotografera det jag hinner ... så bloggar jag resultat ikväll..!

Hej hej//Frida!




Postat av: Angel

Man får inte vara på Internet utan att ha MSN igång! :P



Roligt att ni pysslar och donar hemma. När passar det att vi kommer och kikar? :) Är ni hemma nästa vecka?



Kramar i massor till er! Och magen så klart. :)

Postat av: Angel & Gugge

Ska bli kul och se hur resultatet blir. Hoppas allt är bra med er. Vi jobbar och sliter en vecka till sedan har vi semester. Vi längtar! Kram.

2008-07-18 @ 10:35:30
Postat av: Lotten

Åhhh va ni är duktiga..

Så längesen jag såg dig nu. Väntar på bilderna...

Kram från Lotten

2008-07-18 @ 11:07:06
Postat av: mli

jag vill också börja boa för bäs, men jag får allt hålla mej ett tag till! hehe.

2008-07-18 @ 21:38:44
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits