Dagen som passerat ...

Hej hej.

Någon fler än jag som tycker att det har varit varmt idag?
Idag har vi shoppat på IKEA !

Shoppingresultatet:
2st sängbord
2st nya sänglampor
Servetter
Barnstol (att sitta i vid matbordet)
Doftljus
Bordstabletter

Vi köpte även en ny madrass till spjälsängen vi fått låna av min syster.
(den köptes på barnenshus)


Bilder kommer imorgon, för mörkt för att fota nu....

Idag har det varit ca 28grader hela dagen...
Trots att jag tog en lååång tupplur imorse, så är jag helt slut.
Värmen är skön i vanliga fall, men inte nu... sorry...
Ont i händerna, fingrar, fötter, tår, ryggen och huvudet...
enl. smhi.se så skall morgondagen bli svalare.. vi får väl se...

Tanken var att vi skulle åka till Barsta i helgen...
Men vad vi känner nu, så blir vi nog kvar här hemma i s-vall...

Imorgon ska spjälsängen målas klart, monteras och bäddas fint :)
Kanske åker vi och badar en sväng.. skönt att svalka kroppen ...
Appropå det så finns det mycket kropp att svalka nu...
ca 15 kilo mer än vanliga fall.. enl. dem på jobbet så sitter allt på magen, så det är väl iaf bra... =)

Så här ser jag ut nuförtiden....




Igår natt kl 23.45 fick min systers killes syster en liten bebis!!
En liten Isabella! vägde näsan 4 kilo..
Allt hade gått finfint!


Nu är det en stunds vila framför TVn.. sen sängen!

Hej hej//Frida




Postat av: mli

Det blir en brottar kille som kommer ur den där magen tror jag ;D Hehe. Nä, men vilken fin mage du har :)

Postat av: p

Ja allt sitter verkligen på magen å vikten kommer rasa av dej sen :)

2008-08-01 @ 09:44:45
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: mamma russin

hejsan..

vilken fin mage.. vilken vecka är du?? spännande...

jooo i love ikea... det blir alltid "för mycket" handlat där.. tycker min gubbe iaf..haha...

2008-08-01 @ 10:10:44
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Du har en jättefin mage=) Jag gick upp totalt 9kg på hela grav, eller ja började att gå ner 10kg, sen upp 9=). Sen tappar man ju massor på förlossning o efter, så ja väger massa under vad jag vägde innan ja blev gravid=) Perfekt!

2008-08-01 @ 10:55:00
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kan bara hålla med mli ovan att du har en mycket fin mage!!!



Enligt väderprognosen så låg vi på gränsen till oväder (tyckte jag) vilket innebär att det kan nog vara läge att åka till Barsta. Tror att de får fint där uppe vid kusten :) Men det kanske inte var vädret som var avgörande för om ni ska åka eller ej... :)



Kram

2008-08-01 @ 10:56:28
Postat av: mli

Jaa, Tänk att jag har gått 16 veckor redan! Snart är det fasiken halvtid! Tyckte du hade halvtid nyss, men det var ju ett tag sen! ;)

2008-08-01 @ 18:34:47
URL: http://mlish.se
Postat av: Frida

Hej alla snälla!

Tack för alla snälla kommentarer om magen =)



/Frida

2008-08-01 @ 20:50:55
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits