Långfredag fast Torsdag...

Hej där !
Var nyss in och kollade statistiken för min blogg..
Sjukt nog har jag fler läsare än någonsin... trots att jag inte alls bloggar lika aktivt längre...

Dagen var ruskigt lång idag. så trött. så less...
Måste hitta på något för att få dagarna att flyta på fortare...
Hade hoppats på att få lite nya arbetsuppgifter, men tydligen så var det andra som skulle få dem...
Tur att världen är stor och tjänsterna många...www.ams.se

Tänkte ni skulle få se lite fler bilder från Thailand  :-)

Carl-Henrik på Starbucks.

Motorbåt med rejäl motor =)

Frida och Claes

Dagmar och Carl-Henrik

Dagmar och Claes på China town

Frida och Carl-Henrik på en elefantrygg

Elefantridning

Jag och CH i aptemplet

Vårat fina hotell i Hua Hin

  Kolla in  elledningarna, helt galet, inget säkerhetstänk här inte...


Så där ja... tog ju bara ca 1 månad innan jag uppdaterade er med bilder från Thailand =)

Nu skall jag duscha, sen lägga mig i sängen, lyssna på ljudbok och lösa suduko!

//Frida!




Postat av: Angel

Roligt med nya bilder!! Du får skärpa dig med uppdateringarna nu! Jag ska också försöka! Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits