Ett morgonsnöigt norrland (Bilder!)

*Gäääsp*

Ännu en morgon, ännu så trött....

Vaknade idag 06.40... så sjukt trött.. vintern tar på krafterna...
Duschade, plattade håret, sminkade mig, tog på mig kläder, och pussade CH godmorgon.
Sen... värsta chocken! SNÖ SNÖ SNÖ !!

Vart är min bil? Den brukar vara rosa, och idag var alla bilar vita..!?!???
image225

image226

Så fint med snö, men inte då man är trött och inte orkar borsta och skrapa....
Tyvärr så verkar det som om snön inte kommer att bli långvarig, ty det regnade på vägen till jobbet...

Höres sen/Frida!




Postat av: smarta ja.....

ja precis så är det .....snö.snö....köp ett hus med garage och där kan den fina rosa bilen vara..bra va ????? då behöver du inte skrapa den på morgonen......från smarta ja

2008-01-24 @ 21:24:40
Postat av: jenni

Min bil är så lite n så den försvinner vart jag än parkerar (toyota starlet) Men det är nog ändå värst då det snöar.

Postat av: Frida

Hej du okända som skrev ett inlägg utan att skriva ditt namn (Mamma) . Visst kan vi köpa ett hus. vi lägger hälften var då ;)
Och kjell skottar, och du klipper gräs??

Nä du mor, ett hur blir det nog inte!

Tack för tipset iaf... hehe...

2008-01-25 @ 08:15:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits