Salsa i magen...!

Det är salsa i magen hela dagen !
Ständigt känner jag rörelser.. sååå häftigt!

Varje gång jag äter eller dricker så vill bebisen röra sig.
Spark på revben, buff på olika organ.. jättekul säger bebisen! :)

På kvällarna hickas det jättemycket där inne..
Ni som varit i samma tillstånd som jag vet vad jag pratar om.

Helt underbart rolig känsla.. undrar om man kommer att sakna det sen?
Eller så kanske man inte reflekterar över det när man har en bebis att ägna tiden åt :)

Nu skall jag dricka lite fanta. sen är det städning som gäller..

Tjoho/Frida




Postat av: Jessica

Hej gravida Frida!



Ja visst är det häftigt!! Men som du skriver så tror jag att det är ngt som "försvinner" och något man blir påmind om när man hör talas om det igen... Det värsta, och bästa, jag var med om var när Putte vände sig om väldigt sent i graviditeten (han var aldrig fixerad) och man såg "hälen" (tror jag) flytta sig från vänster magsida till höger..... Lite avundsjuk är jag på er som får vara med om detta....fast jag inte får... :)

KrAM

2008-08-29 @ 22:19:25
Postat av: mli



Hehe, näe den ångesten är redan borta ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits