Måndagen som snart är slut...

Då var Måndagen den 25 Augusti 2008 snart förbi...
Den kommer aldrig mer att komma åter... så gör något skoj!!

Själv har jag arbetat 07.00-15.45
Trött har jag varit idag.. Sov mycket knasigt inatt..en timme här, en timme där..

När jag kom hem var maten nästan färdig.. underbart!!
Köttfärssås å spagetti.. mums!

Nu har jag skjutsat CH en bit på vägen till sin träning...
Han är lite knasig... vill gärna gå 1timme innan träningen :)

Skall hämta honom kl 22.10 .. lär ju vara hyffsat trött då. menmen...

Just nu har bebisen hicka i magen, känns som en liten klocka som tickar.. :)

Hej hej/Frida




Postat av: Nina

Mäh,känner man sånt ? Ja,jag tror att allt är möjligt..ha ha

Snart kommer väl denne lille knodd?

Vad spännande...nedräkning då =)

Postat av: SoffiZ

Mysigt när den lille hickar=)

2008-08-26 @ 00:20:22
URL: http://soffiz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits