Lördag, "ny vecka" och insidesspark på revben..

Hej hej!

Idag är det Lördag, jippie!!

Idag "klev jag in" i en  ny graviditetsvecka... v.33 ! ("bara" 7 veckor kvar då...)
Bebisen i magen tycker att det är ohyggligt kul att sparkas på höger revben!
Nästan lika kul är det att sparka eller buffa på kissblåsan. Tack tack.

Gårdagens biobesök:
Filmen var bättre än väntat, men ändå inte min typ av film. Den får 3 av 5.
Välgjord, japp.
Dock så är jag av den typ som gillar verklighet... alltså inte påhittade figurer med superkrafter..
Men men.. nu har man iaf. sett en av världens mäktigaste filmer =)
Bebisen tyckte att det var jättekul att sparka på revbem och kissblåsa under filmen.
Detta gjorde att jag fick gå iväg 2 gånger för att kissa.. tack tack . (filmen är iof. 2,5 timme)
Ca 30 grader i salongen gjorde det inte bättre heller...

Ska nog åka ner en sväng på stan idag... massa folk pga. drakbåtsfestival..
Skall nog fika något gott också.

Återkommer.

//Frida!




Postat av: Jessica

Vilken film såg ni?

2008-08-09 @ 14:03:30
Postat av: mli

Nu ska vi se om jag minns allt du skrev så jag kan svara på de ;)



Jag ska spara receptet till nästa gång, har redan köpt allt jag ska ha till tårtan!



Jag kan testa att sodastreama mjölk men icke kaffe, eftersom jag hatar kaffe, tål inte ens lukten :P Hehe.



Och näe, tyvär så gick det dåligt för honom. Men bra kämpat iallafall, med tanke på hans brutna arm i Januari!



Ha en bra dag! Kramis

Postat av: Frda

Hej på er.

Mli: bra att du ska testa mjölk...

Kan ju bara bli helt sjuk äckligt.. men vem vet =)



Jessica: Vi såg batman......

2008-08-09 @ 17:18:19
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Helene

men Batman har inte superkrafter väl? :P Han har väl bara blivit tränad till att kunna sånt... eller har jag fattat det fel?

2008-08-09 @ 18:44:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits