Kommande vecka...

Hej på er....
Söndag och klockan är 10.33...
Denna vecka kommer att bli låååång...
Klockan 09.00 imorse åkte min älskade sambo iväg m. Y-buss..

Han är på väg till Stockholm för att sen åka vidare till Ystad
tillsammans med sin mamma å pappa.
Dem håller på att bygga ett hus där nere, och CH skall hjälpa dem.
Han kommer hem igen på Söndag kväll nästa vecka!!!
Första gången vi skall vara ifrån varandra i en hel vecka... tungt...

Vad har jag planerat att göra denna vecka då?
* Jobba Måndag-Torsdag 07.00-16.00
* Städa lägenheten
* Städa i skåp o lådor.
* Tvätta bebisens otvättade kläder samt täcke å kudde.
* Laga mat+matlådor (vad ska jag annars äta, ch är ju inte hemma å lagar mat...)
* Dricka kaffe
* Kolla på TV
* Spela gitarr
* Självklart sakna CH massor !! :(

Mer kommer jag inte på just nu..

//Frida




Postat av: Malin

Utan karlar båda två denna vecka!! Min är & fiskar!!

Allt bara bra med magen?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits