Kolla!! Jag är sååå stolt ! =)

Hade inget att göra...
Tänkte städa linneskåpet, men kom på andra tankar när jag öppnade det..!

Jag köpte ett påslakansett för några år sen.. ett med söta djur..
Detta passar inte längre när vi har dubbelsäng och jag är vuxen .. =)

Fram med symaskinen, och *swop* så hade jag sytt ett påslakansett till bebisen!!

Ni kan tro att jag är mäkta stolt...
Hade iof. MVG i syslöjd i skolan... *s*





Postat av: Andréa

Haha..jag håller precis på med mitt linneskåp..=P

SÅ TRÅKIGT! Men snart flytt så det är bara o kämpa på..=)

Vad fint det blev, du är så duktig så!; )

Kram!

Postat av: Maria

Åh vad fint du har gjort.

Jag ska också sy ett påslakanset, av en gardin från Sia ler

Har ingen symaskin hemma, så det får bli hos mamma eller syster och då har det inte blivit av än =) Kanske ska ta och fixa det i veckan.

Nu ska vi se en film innan det är läggdags.

Kram på dig!!

2008-08-10 @ 20:49:56
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: La Familia

Vad fint det blev! Jag sydde också en del sängset när jag var gravid med tösen. Dock så är hon inte förtjust i sin spjälsäng.

2008-08-10 @ 20:50:11
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: C

Ah gulligt! En till som syr och fixar! Jag har hamnat i värsta sy- och broderakomat och syr små klänningar som jag broderar dagarna i ända! Och någar påskalanset har också åkt med och i helgen har jag bunkrat med tyger inför upploppet (bf 6 sept). Kul att se! Visa mer!

2008-08-11 @ 07:32:32
URL: http://hundskit.blogspot.com
Postat av: Jessica

Sååååå fint!! Bebis kommer sova såå skönt!

2008-08-11 @ 11:22:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits