Dagens middag, dagens shopping och dagens TV

Hej hej.

Efter jobbet så åkte jag hem och hämtade upp CH.
Nere på stan så gick CH till frisören, blev mkt fint !
Själv gick jag till Lindex för att shoppa lite kläder... *suck*
Prövade massa olika... byxor, tröjor, tunikor... hittade inget fint idag....

Måste hitta lite fina kläder...
Nästa vecka har vi konferens med jobbet.
i konferensinbjudan stod det "lämna högklackeskorna och slipsen hemma"
dvs. inga finkläder.. men hallå... inte f*n tar jag på mig extra fula kläder ....

Har 2-3 par byxor som jag varierar mellan, men endast 1 par som jag gillar....
Har4 tröjor som är ok för tillfället....
Har inga skor alls... buuhuu...

Och hur kul är det just nu att köpa kläder..??
VIll ju knappast lägga 800:- eller mer för ett par snygga jeans på JC eller annan jeansaffär...
Eftersom magen (förhoppningsvis) kommer att expandera rejält inom några veckor/månader...
samma sak med tröjor....

Har börjat kika runt mer och mer på "mammakläder"... men oftast så är dem kläderna för stora än så länge..
Men fyyy så sköna jeans med mudd är :)

Har alltid hävdat att vi inför konferenserna borde få ett klädbidrag på ca 1000:-....
ALLA vill väl ha någe nytt och fräscht på sig... eller?

Men men,,,, trots att jag o CH gick på massa affärer, så köpte jag inget idag.. buuhuuu...

Dagens TVschema.

19.30-20.00 Sjukhuset TV3
20.00-21.00 "rent hus" TV4
21.00-21.30 Barnmorskorna  SVT 1

Sen blir det sömn och ljudbok...

//Frida






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits