Köpa mat av ofräscha människor ? ok, eller inte?

Tja...!

Idag lyckades jag kliva upp redan 06.05. najs..
Dagens arbetsdag flöt på rätt ok...
Lunch med Carl-Henrik och Micke M (från CHs jobb)  Kebab, varken bra eller dålig...

Efter jobbet hämtade jag Angelica på Ica i Nacksta, efter det åkte vi till Postero å hämtade hennes dator som varit på lagning...

Efter att ha släppt av Angelica, så åkte jag hem en sväng.. Sen återigen ut å köra bil..
Hämtade CH på hans jobb...

Efter att ha hämtat honom åkte vi till Ica på Bergsgatan, köpte Karra!
Efter detta Åkte vi till affären som säljer glädjedrycker ! (vin till tjejen, öl till killen)
Sen en bit mat..

Sen äntligen hemma igen..!

Om 50 minuter så skall jag skjutsa CH till tåget.. =(

Han skall till Malmberget och spela en handbollsmatch...
Åker ikväll 21.30, framme imorgon ca 11.00...
Spelar match Lör 16.00-17.00...
Sen tåget hem på lördag 19.00...
Hemma Söndag 07.00...

SÅ SJUKT !!!
Vara borta 34 timmar för att spela match i 1 timme... Men men, vad gör man då man bor i Norrland...

Imorgon skall jag på 50års fest !!
Mammas bästis är det som har kalas, lattjo!

Skall försöka hinna med en shoppingtur till Birsta innan festen, skulle vilja hitta en svart varm kofta !

Kram /Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits