Dagens godispåse: Innehåll...(Bilder!)

Hejsan.
Då har man kommit hem från jobbet.
Risig lunch idag.. största problemet var väl saknaden efter sambon, gillar att äta med honom. =(
Får nog bjuda honom på lunch imorgon !

Sitter nu framför datorn och TVn. ovanligt...(?)
Har en stor godispåse här bredvid mig också...
Frida älskar salta godisar, och helst skall dem vara hård också ! (ifall någon vill köpa påskägg till mig!!)  
Några favoriter från godispåsen...
image112

Ikväll skall vi hyra film...
Någon som har ett bra tips?
Skall helst vara rolig, lättsedd, romantisk enl mig.
Sambon skulle kanske föredra action eller likn.. men ikväll skall jag bestämma.. mohhaha...

Middagen har jag ännu inte beslutat någe ang.. förslag?

Later../F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits