Äta Frukost i ett korthushotell...

God morgon Lördag !
Hur normalt är det att som 25åring vakna kl 07.30 på en lördag, och dessutom vara pigg?
Jaja, kanske inte är normal...

Idag är det hotellfrukost och handbollsmatch som gäller !

CH och jag skall ner på knaust och käka frukost om ca 1 timme...
kl 14.30 är det handbollsmatch, Sundsvall-Tumba !

Senare  skall CH käka middag med handbollsgrabbarna, och jag skall ansluta med dem på staden ännu senare..

Repporterar från matchen under dagen...

Förresten, när vi var i Barsta förra helgen, så lyckades jag göra mitt livs första korthus...
image118
Ha de /Stolt-Frida!




Postat av: Michaela

Jag har aldrig lyckats få de förbannade korhusen att stå kvar :p.

Postat av: N R 1 2 6

najs :D

2007-10-13 @ 08:18:56
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Michaela

Ha ha självfallet så menar jag inte allvar, ville bara se vilken reaktion jag skulle få från övriga bloggare :D.

2007-10-13 @ 11:53:41
URL: http://michaelahaglund.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits