Sambon på hockey med mammas kjell!

Hej å hå.
Då var det återigen Fredag.. helt sanslöst.
Nu är det Fredag, och man tänker, härligt med en hel lång helg.
Sen är det helt plötsligt Söndag...!!
Måndag morgon... shit, den här veckan kommer att bli lååång tänker man..
Sen tro på fan.... men helt plötsligt så är det Fredag igen...
Och så där snurrar det runt... sjukt helt enkelt...

Vad händer nu då?
Carl-Henrik och Kjelle äroch kollar på Hockey, Sundsvall-Röggle (säkerligen felstavat!)

AJ! jag har ständigt sendrag i höger fot..hela dagen har det varit så... AJ, sa jag... !!!!

20.00 är det IDOL..
Jag vill att följande stannar kvar: Marie, Amanda och Daniel
Det gör mig inge om dessa åker ut: Andreas &Mattias..!


Höres sen då...





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits