Stockholm om 5 timmar!

Hej hej!

Nu var det återigen ett tag sedan jag bloggade... typiskt mig!

Kl 18.00 slutar Ch för dagen, så skall vi sätta oss i bilen och åka ner till stockholm..!
där skall vi slappa, fika och hälsa på min syster m. familj!  :)


I Tisdags var
angel och Gugge här på fika, vi fick en blomma! (hoppas den klarar sig!) ;)

Pappa och agneta var här i onsdagskväll, Fick även av dem en blomma!

Dessutom så köpte jag 3 blommor i måndags, så nu bor hos oss 5st blommor... måste komma ihåg att sköta dem!!!!


I går var vi över dagen upp till Barsta och hälsade på CHs föräldrar, fick som vanligt väldigt god mat ! mums !


Vi trivs mycket bra i lägenheten, endast sovrummet som fortfarande ser "nyinflyttat" ut...


ha det bra !
kraaaam!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits