Thailand ! underbart ! Vill inte komma hem...!!!

Hej på er!
Då äntligen verkar det som om jag skall få till ett andra inlägg...!
Tyvärr så är det som sagt inte särskilt snabbt internet här .. så jag skippar så mkt info, den får ni då vi kommer hem istället!

Igår var vi iaf. och red på elefanter ! Sjuk känsla...
Jag tyckte sååå synd om elefanten... jag och CH var nog egentligen lite för tunga, men dem sade inget utan slängde nästa upp oss så fort vi kom till elephantvillage...




Shoppat har vi självklart gjort, massor !
Eller iaf så har jag shoppat massor, vet inte hur jag skall rymmas med allt i väskan...
-Fridas shoping (än så länge....)


 - CHs shopping (än så länge)

Vi har nu legat på stranden i 2 timmar, värmen är underbar...!!!
Jag och CH skall nu ta en tuktuk till shoppingcentrat för att äta lunch, och dricka Singha !

Halva semestern har nu passerat, sjukt... känns på ett sätt som om vi varit här i 2-4 veckor... men ändå inte...

Läste att tore skogman passerat vidare.. och att huspriserna sjunkit med 9% i stockholm...
underbart kul att marie vann IDOL. och att min favvotjej Amanda kom 2:a !!


Ha det jättebra där hemma.

Kram från oss alla till er !




Postat av: Felicia

GodMorgon! Hoppas du får en fin tisdag! =)

Postat av: Angel

Skoj att kunna prata via msn och samtidigt läsa hur ni har det i Thai! Som jag sa tidigare, här är det snö!! :P

2007-12-11 @ 09:16:44
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Tjolahopp från morsan..och kjell

Tjolahopp..jag tycker att ni varit borta alldeles för länge..det känns så i alla fall.. men det ser otroligt härligt ut..nej vi har ingen snö här...
inte där jag och kjell bor..det gäller att välja rätt..OJ NU SÅG JAG ATT DET GICK EN ELEFANT UTANFÖR HUSET OCKSÅ JA JA..och en annan sak nu har jag julstädat överallt..och alla julklapparna är köpta och inslagna de ni..det är alltså bara att sitta och vänta på han med den röda luvan..undrar vad som är mina presenter på bilden troligast är det nog jeansen..victoria beckham..du kan väl mammas storlek frida lilla..får man en lång näsa om man ljuger...men det var bara lite ljug...men längtar efter er massor..puss och kram..morsan och kjell...och putte..och våra nya snögubbar..

2007-12-11 @ 11:04:36
Postat av: favvosyrran

vi e inte avis.... kyla e skönt ;)ni ser yt att ha det toppen!!! hälsa de andra. emma undrar hur många fina klänningar hon får... hon såg ingen på bilden ;)
kram favvosyrran

2007-12-11 @ 15:45:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits