Nu ar det inte mycket kvar...

Hej hej !
Nu sitter vi pa flygplatsen...
Varat flygplan skulle ha lyft 12.50...(thaitid)
Nu  ar klockan 22.53....
Senaste budet vi har hort var kl.23.00....
en. rykten sa sags det nu 00.00...
nu sitter vi alltsa har tillsammans med 500 andra resenarer...alla vill hem nu...

Om planet inte blir allt for sent sa kommer vi att hinna med varat tag fran stockholm/sundsvall..
annars vet jag inte vad vi gor.... kjell kommer tillstockholm och hamtar oss ?

Nu skall jag hitta en golvbit att sitta pa...

Ha det bra sa hores vi !

Frida, CH mfl.




Postat av: Angel

Hör av er när ni kommer hem så man vet hur det gått för er!!! Kramar

2007-12-19 @ 09:34:39
Postat av: modern.....

TJOLAHOPP.....
JAG HAR FÅTT ETT MEDDELANDE ATT..DOM HAR LANDAT 11 TIMMAR FÖRSENT..DET SMS FICK JAG NU KL 08.15 SÅ I SVERIGE ÄR DOM I ALLA FALL DET KÄNNS SKÖNT..TJO..HÄLSNINGAR..MAMMAN....

2007-12-19 @ 09:53:23
Postat av: Angel

Nu när ni är hemma får du ju uppdatera oss! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits