Uppdatering, nu med bilder !

Hej hej.

Tänkte att jag skulle försöka lägga in lite bilder idag .. =)

Här är lite bilder från Barsta.. kanske inte så bra bilder,
men mobilen ger inte bättre bilder än så här...




När jag vaknade på Söndagmorgon så var jag sjukt sugen på glass...
I frysen fanns ingen glass, närmasta affär var inte att tänka på...
saften var slut, så den kunde inte frysas!!
Vad gör man då??

Sen raka vägen in i frysen!! Chokladglass tänkte jag....
Väntade 1 timme, ingen glass... ytterligare 1 timme...ingen glass..
3 timmar senare, resultatet? seg chokladröra... fan....
På vägen hem så köpte vi dock varsin stor mjukglass... *mums*


Har shoppat en rolig sak till jobbet...


En USBkoppvärmare !!
(fungerar dock väldigt dåligt, men iaf...)




Hur stor är magen nu då? Är Frida en "tjockis"?
(jag hatar när folk säger TJOCKIS, för mig är en tjockis en fet människa.
En gravid människa är gravid, inte tjock..)

v.13 v.17 v.18

v.21 v.22 v.23




Nu har jag bjuppat på en hel del bilder
(för er som inte vet, så kan man trycka på bilderna, så blir det stora!)

Nu är det duscha som gäller, läsa bok/sova som gäller !

Tack för idag //Frida !




Postat av: Nina

Hej hej!

Herregud vad (gravid) stor du har blivit =)

Mår du dåligt emellanåt nått?

Tuff USB grej du hade hittat!

Ha det bäst!

Postat av: Anonym

Kul att se magen. Vill ju känna på den snart också! :P Men vi kanske kan få till en träff snart? Vi måste ju få komma hem och se hur fint ni har fått det.

Kramar!

2008-06-05 @ 14:08:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits