Tipp tapp tipp tapp ...!

God morgon!
Det var riktigt härligt att vakna idag, utsövd !!
Jag somnade klockan 22.00 igår, ruskigt skönt.
Arvid kom inspringandes 06.00 och då tyckte jag att det var precis lagom.
Han öppnade sitt paket från Nissen, idag var det en nallephufilm !! :)
SÅ denna ser vi på nu :)

I förrgår var vi och letade tomtedräkt till Arvids dagisluciafirande.
Vi gick förbi en skoaffär som hade ett jättestort flygplan, gissa vem som inte ville
gå vidare :)

Kapten Nils-Arvid Vladimir Börje Sjölander Gustavsson
!


Arvid gör ibland rätt skojjiga miner, här körde han underbetsutseende!




Igår köpte jag ett paket till mig själv !!
Jag har gått förbi "Karlssons Årstiders" skyltfönster nu sista veckorna och spanat...
Spanat och förnekat... försökt förneka att jag behövde ett luciatåg.
Igår kunde jag inte motså att gå in, och raka vägen till kassan:
"Ett luciatåg tack"


Kändes himla bra när jag gick ut från butiken :)
När jag kom hem kändes det ännu bättre !! mitt fina luciatåg !!



Idag väntar en avkopplande dag.
11.00 ska jag på helkroppsmassage! Sen blir det julklappsjakt och fikamys.
Ikväll blir det mat på restaurang och gott vin.
Jag älskar mitt liv, mina nära och kära, och även mitt jobb!!
kan det blir bättre än så här?

Kram på er alla!!!




Postat av: Anonym

kram på er oxå

2010-12-11 @ 07:19:54
Postat av: Modern.. :)

Åh vad massa mys..klart att Arvid måste vara flygkapten..och helt rätt luciatåget häftigt..riktigt häftigt.. :)

2010-12-11 @ 10:28:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits