Bara text nu, bilder senare...

Hej !

Nu har det varit snålt med bloggning från min sida...

Jag är ensam, helt själv...!
Carl-Henrik och Arvid satte sig på tåget idag kl 14.10...
På väg till Stockholm, är nog framme precis NU...
Dem kommer hem igen på Torsdag kväll, alt. Fredag morgon!!!

Eftersom jag ändå skulle jobba Onsdag och Torsdag, så kom vi på att
CH o Arvid kunde åka på en liten semester till farmor o farfar (Arvids alltså...)
Känns superensamt, men ändå skönt(!?)
Dock så har jag endast varit ensam i typ 1 timme... än så länge.
snart kommer jag att börja toksakna dem.. hua... mammas lilla fis.. och stora fis också ju !!!
Men men.. 50 timmar är det ju eg. bara dem är borta..

Nä, nu skall jag plocka lite här hemma..
Sen börja ställa in huvudet på JOBB... tjo...
Vad ska jag ha för kläder ?!

Återkommer senare/Frida !




Postat av: Modern..

Lycka till med första jobb dagen,,hoppas det går bra att sova när killarna är bortresta..du kanske vaknar för att det är för tyst..sov gott lilla my..om du blir mörkrädd kan du ringa till mamma..

2009-09-02 @ 00:40:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits