Åka eller stanna?

Halloj !

Då har jag jobbat min andra arbetsdag !
Idag kändes det lite bättre, hade lite mer koll på läget idag...

Igår kväll när jag skulle somna så låg jag och vred och vände på mig.. men tillslut lyckads jag somna...
dock efter 00.00 så klart...

Tanken var att CH o Arvid skulle komma hem idag, men då CH bytte jobbdag, så behövdes det inte.
Känns supertråkigt att vara ifrån dem så klart, men sammtidigt så vet jag att Farmor och farfar är såååå glada över att få ha pojkarna hos sig :)

Eventuellt så åker jag ner till sthlm imorgon, eller så kommer dem hem.. skall fundera..




Nu tänkte jag bjuda på lite bilder som Carl-Henrik har MMSat till mig !!

Dem är verkligen snygga mina prinspojkar !!!



Jaa, supersnyggaste pojkarna, dem har jag !!





Rak i ryggen och sååå ståtliga :)



Fint i stockholm... =)



Farfar fick också vara med på kort !




Arvid har fått nya fina kläder av farmor och farfar!
Och titta så bra, dem hade en likadan dammsugare som hemma!!!



//Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits