Det är synd om mig... på riktigt... !

[4/11-2009]
Hej.
Jag har ont, mycket ont.
Jag har idag gjort något som jag aldrig gjort förr.
jag har brutit en kroppsdel !

Jag och Arvid hade duschat... Jag hade satt på mig kläder och honom blöja.
Han var ute i köket, och jag var i badrummet som är i anslutning till det.
Då ser jag hur han sträcker sig och drar i en kökshandduk som ligger på köksbänken.
På kökshandduken ligger ren disk, bla. en stekpanna !!!!!!!!

Så var gjorde jag då?
Självklart så slänger jag mig ut i köket för att rädda Arvid...
Dock så gick det inge vidare bra.. :(
Jag halkade på en fläck med vatten, och flög rakt upp i luften och landade snett på foten !!
Tårarna sprutade och jag kallsvettades.
Ringde mamma.... "Kom, jag har gjort illa mig, Arvid är hungrig"   typ.
Ringde pappa.... "Kom, jag har ramlat, behöver skjuts"

Mamma kom på 5 minuter, pappa på ca 15...
Pappa trodde att jag hade stukat foten, jag trodde den var bruten.
Väl på akuten fick jag vänta ca 40 minuter, sen fick jag tabletter. tack !
Sen kom doktorn och klämde, och jag skickades till röntgenavd.
Skjutsades tillbaka, och en läkare kom och pratade med mig.
"Ja du tjejen, du hade rätt, det var brutet"
FUCK (!)

Inte själva foten som var bruten, och inte benet.
Utan FOTKNÖLEN !!!! Så jävla ont.. !

Så då blev det att gipsa då...
från tårna till under knäet. skit skit skit !!!!!
Min stackars fot !

Kolla på vänster sida foten... "lite" svullen ;)

Ursäkta de röda fina naglarna ;) Var liksom inte tänkt att dem sklle vara med på bild


3st gipsade mig, en läkare, en ST-läkare och en student....



Detta gips blir det i ca2 veckor, sen ska jag tillbaka och röntka och gipsa om.
Då blir det ett smidigare gips som tur är...





Det här var verkligen inte roligt. så jävla piss....

Imorgon skall jag skriva gladare. idag är jag bara ledsen, arg och bitter.




Postat av: Heidi

Gumman jag tycker så synd om dig!! Inte alls kul =( Massssssa kramar till dig!!!!

Postat av: Anonym

Stackars stackars fridan :( emmabus o lillebror

tycker synd om moster!!! Har ju sagt till dig

att du inte ska städa o diska så mycket!!

2009-11-04 @ 19:20:15
Postat av: Anna L

Men huga, Stackare! Du är en räddare i nöden för Arvid iaf.. Usch.. Skickar styrke kramar!!

2009-11-04 @ 19:46:23
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Linda S

Meeen vilken otur du hade och vad ont det måste ha gjort! Hoppas att fotknölen blir bra snabbt!

2009-11-04 @ 20:15:44
URL: http://www.sjolen.com
Postat av: Sara å Wilmer

Stackar dig Frida :-( Inte så roligt, uscah!!!!

Men vilken räddande mamma Arvid har ;-)



Hoppas att dt onda går över snabbt!

Krya-på-kramar

2009-11-04 @ 20:46:03
Postat av: Carina

Nämen Frida vad har du råkat ut för??!!! Stackare, kram från mig.

2009-11-04 @ 20:48:49
Postat av: Jessie

Åh Frida! Tänker på er! Kram kram

2009-11-04 @ 21:33:07
Postat av: Acca

usch och fy va hemskt och vad ont...men tur i oturen att arvid klarade sig. massa styrke kramar till dej!

2009-11-04 @ 21:34:24
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Hoppas att det läker snabbt!

Kramar!

2009-11-04 @ 21:41:39
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: dess

fy0/ stackare, Hoppas det läker snabbt! Kram

2009-11-05 @ 08:11:40
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Angel & Gugge

Usch, inte roligt och bryta något! Du får krya på dig! Kram kram

2009-11-05 @ 09:25:25
Postat av: Jenny L

Aj då. Det var inte roligt! Krya på dig och fotknölen! Kram

2009-11-05 @ 11:07:27
Postat av: Modern.....

Stackars mammas Frida..men du.. sa du inte till att inte gipsas på tatosarna för dom kan inte andas då..mm..tänkte ni inte på det..

2009-11-05 @ 11:18:33
Postat av: jenny

ajajaj,

vilken otur..

men tur att Arvid har en sån bra mamma, som räddade han från stekpannan... tänk vad ont han hade fått...

KRAM PÅ DIG!!!!

2009-11-05 @ 15:17:33
URL: http://strandell.blogg.se/
Postat av: Jennie & Grodan

ajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, man offrar mkt för sitt barn! ;)

2009-11-11 @ 11:49:32
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits