En fråga ...

En fråga till har kommit in, fyller på i listan (är det en lista om det bara är 23 frågor? ) ***************************************************************************************************
Mlish.se frågar:
Milko-lover som du e, Vad skulle du säga om arla ringde
och erbjöd dig värsta jobbet? :)

Frida svarar:

Om lönen var högre, och jobbet intressant så skulle jag ringa till
Milko och säga att jag fått ett erbjudande ifrån Arla...
Kanske tycker då Milko att jag skall få högre lön, och om jag då får samma.. så stannar jag! ;) ***************************************************************************************************
Sparriz.blogg.se frågar:
Har du nån "attgöralista innan du dör" ? Vad står de isåfall på den?

Frida svarar:
Gud så svårt och usch så tråkig jag känner mig!
Skaffa en bra sambo och ett barn stod på listan. och ja... nu är det ju fixat :)
Vill nog skaffa ett hus också, men inte på några år.
Ja tyvärr Evelina, men det är nog min lista nu. sjukt tråkigt svar fick du. sorry!
********************************************************************************************************
Anonym (Jenny L )  frågar :
Jag kommer ihåg en sak vi lovade varnadra när vi var liten, får se om du kommer ihåg!
Om jag dör, vad skulle du få ärva? (Samma sak som jag skulle få ärva av dig) =D

Frida svarar:
Eftersom jag inte riktigt vet om det är Jenny eller någon annan.. du lämnade inget namn,..
så vet jag inte.. om det är Jenny L.. så kommer jag tyvärr inte heller ihåg !!`???
Men berätta gärna ! :)
du ska väl inte få alla mina pengar va?? ;)
********************************************************************************************************
Anonym frågar:
Då kan jag passa på att fråga om CH fortsätter med handbollen
nästa säsongen eller var det här han sista?

Frida svarar:
Hmm.. det är skall ju eg. vara frågor till MIG..
Men jag ställde frågan till CH ..och han svarade:
"Jag står i valet och kvalet".... :)


Keep on asking //Frida




Postat av: Handbollsfantast

Då kan jag passa på att fråga om CH fortsätter med handbollen nästa säsongen eller var det här han sista?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits