Prinsen har varit på sin livs första konsert! :)

Ja med visst !
Hans livs första konsert.. och vet ni... Det var i en kyrka :)
Torkel Selin hette "artisten"...
Min älskade "momma" skrev en låt som han har sjungit in på en av sina 18(!) skivor..
Så idag när jag pratade med min mamma så berättade hon att Torkel skulle
uppträde i Granlo kyrka idag 18.00... Jag och Arvid följde gärna med sa jag..
This is Torkel...(han till vänster)


Musiken var bra, men budskapet och pratet mellan låtarna ger jag tyvärr inte mycket för.
Dem hade insamling till "hela världen" (Lutterhjälpen tror jag det var)...
Och jag tyckte nog att dem försökte att skuldbelägga dem som planerade att inte lägga pengar i bössan...
Men men... Gratis underhållning, gratis saft och så fick vi ju umgås med Arvids mormor :)

Inför kyrkbesöket ville Arvid göra sig extra fin...
Pikétröja och manchesterbyxor ! :)
(byxorna har han fått ifrån sin farmor och farfar, tröjan från mormor och Kjell!) TACK TACK =)







Arvid har en jättefin kanin som han har fått av sin farmor och farfar..
Denna kanin brukar följa med Arvid lite här och var...
Idag bjöd Arvid kaninen på pussar !!


När jag istället höll fram min gamla Apa... så var han inte lika givmild med pussar  :)



Om 1 timme kommer Arvids pappa hem !
Arvid längtar efter sin pappa .... men imorgon då ska hela familjen umgås.. myyyys !!

Kram kram /Frida & aRviD





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits