Välkommen tillbaka till verkligheten...

Hej hej.

Som ni sett, så har jag rapporterat från Barsta via mobiltelefonen...
Helgen har varit jättebra..!

12st var vi som firade ihop...
Fredagen firades hos Siw o Bosse (grannarna) mycket god mat, samt lekar.
Alla var trötta och slut, tror ingen var vaken efter 00.00... =)

På lördagen var vi på mannaminne och kultiverade oss... köpte även en glass...
Efter mannaminne så åkte vi vidare och spelade minigolf, men jag åt glass istället...
Sen hem igen...
Denna dagen var det middag hos "oss"..
Grillat kött, ljummen potatissallad och goda såser.. mums!
Även denna kväll avslutades i lagom tid...

På Söndagen gjordes inte så mkt... folk packade ihop och åkte hem...
jag och Carl-Henrik stannade dock kvar i Barsta...

På Måndagen öste regnet ner hela dagen...
På Tisdagen så blåste det tokmycket...

Vi åkte hem vid 11-tiden igår... först hem en snabbis, sen ut till Matfors för att kolla på en Kronanvagn!
Vi behövde knappt se den innan vi hade bestämt oss.. PERFEKT !!
Idag skall jag därför ringa och bekräfta våran beställning... En svart Kronan blir det!

Idag är det jobb, även imorgon och på Fredag...
Vad vi bestämt idag så blir det inget Barsta i helgen.. men det kan ju ändra sig...

Tjoho//Frida!





Postat av: Linda

Hej :) Vad ska du göra i dag? , Hoppas du får en bra dag iaf :)

Postat av: Jessica

Kronanvagn? Va e d förnå'tt?

2008-06-25 @ 17:58:49
Postat av: Frida

Jessica:

En Kronanvagn, de är en barnvagn från Kronan... =)

http://www.kronan.com/Barnvagn/Kampanj

Vi kommer att köpa en svart :-)

2008-06-25 @ 18:12:10
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jamen hallååååå! Hur knäpp får man bli...... s



KLART ATT DE E EN BARNVAGN...... ibland tänker jag inte längre än näsan räcker.... :D

2008-06-27 @ 19:57:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits